Jagiellonka pragnie zainteresować państwa swoją wyjątkowo atrakcyjną ofertą współpracy. Firma powstała w 1993 roku i od tej pory służy swoim klientom świadcząc usługi wysokiego standardu przy konkurencyjnych cenach. Założycielami są Elżbieta Liniewicz, – która od ponad 25 lat pracuje w branży turystycznej, Paweł Darski i Rafał Baranowski.
Mamy nadzieję, że Państwo również zainteresują się naszą ofertą i zostaną naszymi partnerami podobnie jak najbardziej wymagające firmy, ambasady i fundacje.
Wielokrotnie realizowaliśmy zamówienia nietypowe. Nie zawiedliśmy również oczekiwań znanych osobistości życia publicznego.
Dbając o satysfakcję naszych klientów nieustannie dążymy do tego, aby osiągnąć jak najwyższy standard jakości obsługi klienta.
Oferujemy możliwość ustalenia wysokości cen w zależności od Państwa potrzeb. Przedstawcie nam swoją propozycję cenową, a my skalkulujemy indywidualną cenę każdego zamówienia.
Zachęcamy do kontaktu z Biurem Głównym Jagiellonki w celu poinformowania nas o Waszych oczekiwaniach.
Proponujemy również standardowe usługi w zakresie:
-wynajmu autokarów, mikrobusów oraz samochodów osobowych,
-przewóz VIP-ów, Limousine Service
-usługi przewodnickie i pilockie w kraju i zagranicą,
-organizacji koncertów chopinowskich,
-organizacji bankietów, konferencji,
-kompleksowej organizacji pobytu grup zagranicznych w Polsce.
Do Państwa dyspozycji oddajemy nasze doświadczenie i niezawodność.