[Poland]Autobus szynowy z nap?dem spalinowym
Autobusy szynowe REGIO TRAMP typu 213M, 215M, 216M, to lekkie, nowoczesne, niskopod?ogowe pojazdy spalinowe, przeznacz. do obs?ugi ruchu osobowego na regionalnych liniach normalnotorow. lub do ruchu przygranicznego o szeroko?ci toru 1435 i 1520 mm, po zastosowaniu zestawów ko?owych z samoczynn? zmian? rozstawu kó?. Pojazdy charakteryzuj? si? cz??ci? niskopod?ogow? w strefie ?rodkowej i cz??ci? wysokopod?ogow? przy ko?cach pojazdu. Drzwi wej?ciowe usytuowane s? w cz??ci niskopod?ogowej.
Przej?cie mi?dzy cz??ci? niskopod?ogow? a wysokopod?ogow? jest mo?liwe przez trzystopniowe schody. Wysoko?? wej?cia wynosi 600 mm nad poziomem g?ówki szyny. W pojazdach wydzielone jest miejsce na wózek inwalidzki oraz miejsce na mocowanie rowerów. Istnieje mo?liwo?? wyposa?enia pojazdów w ekologiczny przedzia? sanitarny(WC). Przedzia? pasa?erski ma wentylacj? wyci?gowo nawiewn? oraz ogrzewanie konwektorowe i nawiewne, a w opcji klimatyzacj?.
Z obu stron pojazdów znajduj? si? kabiny maszynisty oddzielone od pomieszczenia dla pasa?erów. Stanowisko pracy maszynisty zapewnia komfortowe warunki pracy. Pulpit maszynisty jest ergonomiczny, zgodny z kart? UIC. Elementy wyposa?enia pulpitu s? pozbawione ostrych kraw?dzi. Pole widzenia szlaku, elementy sygnalizacyjne i sterownicze zgodne s? z wymaganiami kart UIC. Kabina maszynisty wyposa?ona jest w klimatyzator. Autobusy oparte s? na wózkach jednoosiowych. Wózek nap?dny typu 19MN oraz wózek toczny typu 32AN wyposa?one s? w zestawy ko?owe z hamulcami tarczowymi. Zestawy ko?owe nap?dowe posiadaj? przek?adnie mechaniczne, umieszczone na osi zestawu i elastycznie podparte na ramie. Uspr??ynowanie I stopnia to daszkowe spr??yny gumowo-metalowe, a uspr??ynowanie II stopnia -spr??yny pneumatyczne oraz spr??yny gumowo-metalowe, dzia?aj?ce jako spr??yny awaryjne, w przypadku braku powietrza. Po??czenie wzd?u?ne mi?dzy wózkiem a pud?em realizowane jest przez dwa równoleg?e prowadniki poziome z mocowaniem przegubowym.
Pojazdy posiadaj? jeden(213M) lub dwa(215M i 216M), podpod?ogowe uk?ady nap?dowe, umieszczone przed wózkiem jednoosiowym, nap?dzaj?ce o? wózka nap?dnego. Autobusy wyposa?one s? w urz?dzenia sterowania ruchem, tj. SHP (samoczynne hamowanie poci?gu), CA (czuwak aktywny), Radio Stop.
Autobusy szynowe REGIO TRAMP charakteryz.si?:
• redukcj? emisji zanieczyszcze? szkodliwych przez zastosow. silników wysokopr??nych wed?ug EURO III;
• redukcj? zu?ycia energii poprzez zmniejszenie masy pojazdu przez lekk? konstrukcj? stalow?;
• zastosowanie lekkich komponentów do budowy pud?a pojazdu;
• zastosowaniem silników spalinowych o ma?ym zu?yciu paliwa oraz wykorzystaniem ciep?a z uk?adu ch?odzenia silnika i przek?adni do ogrzewania kabiny pojazdu;
• redukcj? nak?adów na przegl?dy i obs?ug? przez zastosow. podzespo?ów bezobs?ugowych, ma?o zu?ywaj?c. i nie wymagaj?c. sta?ego nadzoru;
• zastosowaniem materia?ów nieszkodliw. dla ?rodowiska podczas procesu produkcyjnego;
• zastosowaniem materia?ów przystosowan. do recyklingu.
Additional information:
Model/Article number: | 213M, 215M, 216M |
Place of origin: | Pozna? |
Price: | Ask for price |
Quality/Certifications: | wszystkie wymagane dokumenty |
Category: Transportation -> Railroad transportation
Pozna?skie Zak?ady Naprawcze Taboru Kolejowego S.A.
|
Street: | Robocza 4 |
City: | Pozna? |
Postal code: | 61-538 |
Region: | Greater Poland |
Country: | Poland |
Phone: | +48 61 6475000 |
Fax: | +48 61 6475026 |
|
|
Contact person |
Name and Surname: | Robert Duma?ski |
Phone: | +48 61 6475013 |
|